هدفمندسازی سرمایه‌های سرگردان و برنامه ریزی نشده در حوزه تولید خدمات، صنعت و بازرگانی

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه‌های سرگردان و برنامه ریزی نشده در حوزه تولید خدمات، صنعت و بازرگانی استان با محوریت صندوق هدفمند می‌شود.

مهدی عرب افزود: حمایت مالی و اعتباری از شرکت‌های دانش بنیان خلاق و فناوری و تلاش برای دیده شدن ایده‌های جوانان سیستان و بلوچستان اولویت صندوق پژوهش و فناوری استان است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: از روش‌های نوین تامین مالی که تاکنون در استان‌های دیگر جواب داده باید برای توسعه سیستان و بلوچستان استفاده کرد به گونه‌ای که به جای بانک در کنار شرکت‌ها قرار گرفته ایم، تضمین سرمایه گذاری را صندوق می‌دهد و تامین منابع مالی نیز از سوی مردم اتفاق می‌افتد.

وی اظهار کرد: ما عاملیت بسیاری از دستگاه‌ها را داریم. تا پیش از این منابع مان محدود بود، اما خوشبختانه حد اعتباری مان ۱۲ برابر سرمایه مان شده است. همچنین صندوق پژوهش و فناوری در بحث فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان در استان حمایت‌های ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه، حمایت از ایده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره از برنامه‌های پیش روی این صندوق در استان است.

وی با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری مجوز صدور ضمانت نامه‌های گمرکی را اخذ کرده، عنوان کرد: صندوق‌های پژوهش و فناوری با هدف تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی شرکت‌های دانش بنیان تاسیس شده و ما هم در استان با همین رویکرد فعالیت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در مجموعه پارک علم و فناوری استان حدود۲۷۰ شرکت فعال است که از این تعداد ۳۷ شرکت دانش بنیان هستند.

برچسب ها: اشتغالزایی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار