علی‌آبادی:

تولید خودرو‌های داخلی را افزایش خواهیم داد

وزیر صمت گفت: تولید خودرو‌های مونتاژی افزایش یافته است و تولید خودرو‌های داخلی را هم افزایش خواهیم داد.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است، اما عده‌ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و از این فضا سوءاستفاده می‌کنند. مردم باید حوصله کنند زیرا وضعیت خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: تولید خودروهای داخلی را افزایش خواهیم داد. همچنین تولید خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

علی‌آبادی گفت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی داریم و تا پایان سال تعهدات انجام خواهد شد و از سوی دیگر واردات خودرو نیز ادامه دارد.

وزیر صمت تصریح کرد: خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد و مردم می‌توانند از بین این خودروها، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص اختصاص خودرو به جانبازان نیز گفت: این موضوع در کارگروه وزارت صمت مطرح و با نظر مثبت تأیید شد منتظریم در دولت مصوب شود؛ ضمن اینکه این موضوع برای سال آینده در برنامه آمده است.

برچسب ها: وزارت صمت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی ام ، مهد دلیران
۱۶:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب علی آبادی از روزی که جنابعالی وزیر صنعت شدی نه تنها علاجی نکردی بلکه همه جا قفل شده !
مسئولین شرکت ایران خودرو بی حیا شده ! و هیچ گونه پاسخگویی به مشتریان ندارند !
مشتریان سامانه یکپارچه نوبت اول که ثبت نام خودرو پژو پارس ELX انجام داده اند الان با گذشت یک ماه از فصل زمستان هیچ گونه فراخوانی نشده اند تکلیف مشتریان پژو پارس تحویل زمستان را روشن کنید ! خودرو برقی و خارجی پیش کش !!!!
سازمان استاندارد اعلام کرده به هیچ عنوان مجوز تولید پژو پارس تمدید نمی شود لطفا روشن کنید برای مردم با این فاصله 45 روزه که رئیس محترم سازمان استاندارد اعلام کرده چطور پاسخگوی مشتریان این خودرو هستید !! لطفا وضعیت مردم را روشن کنید !!!البته اگه زحمتی نیست و خسته نمی شوید پاسخ مردم را با این حجم مطالبه بدهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
کارخانه هایی مثال ایران‌خودرو و سایپا که جز بدبختی و فلاکت و عقب افتادگی برای مردم هیچ دست آورد دیگری نداشتن باید از بیخ ریشه کن بشه و به نخبه های عزیزی که دلشون برای ملت و کشور میسوزه بدید تا ببینید چه خودروهایی برای ایران با همین پول پراید میسازن ولی متاسفانه مافیای خوردو هم تو. مجلس و هم در جایگاه های بالاتر نمیزارن که به حق ۵ تن الهی خیر نببین همیشه گرفتار باشن
آخرین اخبار