معاون شهردار تهران خبر داد:

فعالیت مجدد ۶۹ مجموعه ورزشی تعطیل شده پایتخت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت مجدد ۶۹ مجموعه ورزشی تعطیل شده در این دوره مدیریت شهری خبر داد.

 محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در عرصه ورزش حوزه‌ای را تحویل گرفتیم که بر اساس تحقیقات سازمان ورزش، سرانه‌های ورزشی شهر تهران فاصله جدی با استاندار‌های معمول دارد، گفت: این در حالی بود که قریب به ۷۰ مجموعه ورزشی در شهر تهران به دلیل فرسودگی ارائه خدمات نمی‌داد و تعطیل شده بود.

وی با بیان اینکه با تلاش سازمان ورزش شهرداری تهران، ۶۹ مجموعه ورزشی به مدار خدمت برگشتند و بازسازی و نوسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و به سمت توسعه نیز پیش خواهیم رفت، افزود: ۳۰ مجموعه ورزشی منطقه‌ای در قالب شنبه امید و افتخار به مدار خدمت اضافه شده، اما همچنان با استاندارد مدنظر سازمان ورزش فاصله داریم و توان سازمان ورزش به نقطه‌ای رسیده که می‌تواند از رخداد‌های ملی و بین المللی میزبانی کند.

ثبت نام یک میلیون تهرانی در مسابقات قهرمان شهر

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان ورزش ترویج ورزش همگانی است و مسابقات ابزاری برای ترویج است، گفت: در مسابقات «قهرمان شهر» یک میلیون شهروند تهرانی ثبت نام کردند که در ده رشته ویژه زنان و ده رشته ویژه آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات در سه رشته تیمی و ۷ رشته انفرادی است، ادامه داد: همچنین از فدراسیون‌های مربوطه درخواست کردیم رسماً به ما، ناظر فنی استعدادیاب معرفی کنند تا اگر استعداد در میان مسابقات کشف شده این افراد را شناسایی کنند.

اوجاقی در مورد اقدامات شهرداری برای ورزش افراد دارای معلولیت، گفت: برای ورزش معلولان و جانبازان نیز مسابقات پاراقهرمان شهر» را برگزار کردیم که از سطح مناطق نفرات معرفی شدند که در ۸ رشته مخصوص آقایان و بانوان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار