سرمایه گذاری ۴۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها، طرح‌های عمرانی و زیربنایی و ایجاد بستر‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شد.

صفاری افزود: امسال ۳۵ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان هزینه شده و تا پایان امسال نیز سه هزار میلیارد دیگر نیز برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی جدید هم هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح‌های احداث تصفیه خانه فاضلاب، شبکه‌های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست‌های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت جهت آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی صورت گرفته در نقاط مختلف این استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید بیش از پیش ایجاد شده، تصریح کرد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط بوجود آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار