کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز بیشتر از سایر مناطق است، از اعزام ماشین آلات مناطق مختلف شهرداری برای بازگشایی معابر شرق تبریز خبر داد.

پرویز عباس نژاد گفت: از نیمه شب گذشته نیرو‌های خدمات شهری و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در سطح شهر به صورت آماده باش بوده و عملیات محلول پاشی و برف روبی معابر را انجام می‌دهند.

وی افزود: به دنبال تشدید بارش برف در شرق تبریز و کولاک شدید در این منطقه جهت بازگشایی معابر به خصوص ورودی‌های شهر، تجهیزات زمستانی و ماشین آلات مناطق مختلف جهت انجام عملیات در منطقه شرق تبریز متمرکز شده اند.

وی با بیان اینکه شدت بارش برف و کولاک در شرق تبریز به حدی است که علی رغم فعالیت چندین باره ماشین آلات زمستانی برای بازگشایی معابر احتمال بروز مشکلات برای خودرو‌های شهروندان وجود دارد، از شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در این قسمت شهر به شدت خودداری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریزگفت: از شهروندان تقاضا داریم با پرهیز از تردد غیر ضروری وسایط نقلیه شهری، ضمن تسهیل انجام عملیات نیرو‌های خدمات شهری احتمال تصادفات و ایجاد مشکلات برای خودرو‌ها را کاهش دهند.

برچسب ها: برف روبی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
چقدر شماها دروغگو هستین، یکبار شو شما خوابالو نباش بقیه بارهاش پیشکش....
آخرین اخبار