هزینه تمام شده جابه‌جایی مسافر با اتوبوس در قم چقدر است؟

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه قیمت تمام‌شده جابه‌جایی هر مسافر در سفر‌های شهری توسط ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی هفت هزار و دویست تومان است، گفت: این هزینه با استهلاک اتوبوس به حدود نه هزار و هفتصد تومان می‌رسد، در عین حال هزینه دریافتی از هر شهروند در سفر‌های درون‌شهری با اتوبوس دو هزار و صد تومان است.

به نقل از  شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی در سطح شهر، اظهار داشت: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در سال‌های گذشته اقدامات مهمی در راستای کسب رضایت شهروندان و افزایش ناوگان با خرید اتوبوس‌های جدید، راه‌اندازی سیستم بأس واش، کاهش سرفاصله‌های اتوبوس‌ها، تغییرات در پرداختی به رانندگان بر مبنای رضایتمندی شهروندان و عملکردی، راه‌اندازی سیستم ناوبری ناوگان یا AVL و…. انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تمام‌شده جابه‌جایی هر مسافر در سفر‌های شهری توسط ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی هفت هزار و دویست تومان است، ابراز کرد: این هزینه با استهلاک اتوبوس به حدود نه هزار و هفتصد تومان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به این هزینه‌ها، دریافتی از هر شهروند در سفر‌های درون‌شهری با اتوبوس دو هزار و صد تومان است.

به گفته نیک، در این شرایط مابه‌التفاوت این مبالغ توسط مدیریت شهری برای حمل‌ونقل عمومی با اتوبوس یارانه پرداخت می‌شود که یارانه‌ای برابر با ۷۸ درصدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چقدر اتوبوس کمه همیشه زمان زیادی درایستگاه بنیاد صبرمیکنیم تاشاید اتوبوسی رد شود
آخرین اخبار