متقاضیان مسکن ملی استان چهارمحال و بختیاری چشم انتظار تحویل واحد‌ها

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در تحویل مسکن ملی استان چهارمحال و بختیاری گلایه کرد.

متقاضیان مسکن ملی ستاد فرمان امام (ره) در استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸ اقدام به ثبت نام کرده اند، اما نه تنها تاکنون واحد‌ها تحویل داده نشده بلکه درخواست وجه پرداختی بیشتر آن‌ها را گلایه‌مند کرده است.  

متن پیام شهروند خبرنگار

سال۹۸ فاز۱مسکن ملی (ستاد فرمان امام) در استان چهارمحال و بختیاری، ثبت نام انجام دادم و از سال ۹۸ تاالان نزدیک به ۵۰۰میلیون تومان آورده واریز کردیم
باتوجه به اینکه این فاز توسط ۲پیمانکار انجام میشود و در برج۵امسال یکی از پیمانکاران زمانی که آورده ما ۴۵۰میلیون بود خانه هارا تکمیل کرد و آماده تحویل شد و ماه قبل هم به صورت نمادین تحویل شد. اما پیمانکار دیگر بنابه مشکلات خودش هنوز به قراردادش عمل نکرده و نه تنها خانه هارا تکمیل نکرده بلکه درخواست ۱۰۰میلیون پول بیشتر از متقاضیان کرده است.
باتوجه به اینکه توان پرداخت هیچگونه پولی نداریم و اینکه دیرکرد و بد قولی پیمانکار دوم را نباید ما تقبل کنیم، از شما بعنوان رسانه فعالی که حرف مردم را پیگیری میکنید درخواست دارم این موضوع را پیگیری کنید. کل این طرح ۱۵۰ واحد است که بصورت نمادین چندین واحد تحویل شده، ولی در واقع هیچکدام از متقاضیان خانه تحویل نگرفته اند.
این درخواست ۱۰۰ میلیون برای کل ۱۵۰ متقاضی میباشد، یعنی کل ۱۵۰ متقاضی باید ۱۰۰ میلیون دیگه پرداخت کنند که هم غیر منطقی است، چون پیمانکار دوم کم کاری کرده و هم اینکه خانه‌های آماده تحویل پیمانکار اول هم شامل افزایش ۱۰۰ میلیونی شدند. اداره مسکن و شهرسازی که مسئول این طرح هست، هیچگونه پاسخی به ما ندادند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار