بازگشت سفیران ایران و پاکستان

براساس توافق انجام شده بین وزرای خارجه دو کشور، سفیر پاکستان بعدازظهر امروز وارد تهران شد و سفیر ایران هم تا ساعاتی دیگر وارد اسلام‌آباد می‌شود.

در راستای توافقات اخیر حاصله بین وزرای امور خارجه ایران و پاکستان، مدثر سفیر پاکستان دقایقی قبل وارد تهران شد و رضا امیری مقدم سفیر ایران هم ساعاتی دیگر وارد اسلام‌آباد می‌شود.

در پی توافق حاصله بین وزرای خارجه ایران و پاکستان مقرر شد سفرای دو کشور تا ششم بهمن ماه به پایتخت‌ها باز گردند و امیرعبداللهیان هم قرار است نهم بهمن به اسلام‌آباد برود.

سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه امروز (جمعه) ششم بهمن ماه از ورود مدثر سفیر پاکستان به تهران خبر داد و گفت که ساعاتی دیگر رضا امیری مقدم سفیر ایران وارد اسلام آباد می‌شود.

‏موسوی خاطرنشان کرد: مردم و مقامات هر دو کشور از بازگشت روابط به شرایط خوب همیشگی خوشحالند. 

‏وی افزود: در شرایط کنونی مسئولیت رسانه‌های جمعی هر دو کشور برای تحکیم دوستی و برادری ایران و پاکستان خیلی سنگین است.

امیرعبداللهیان و همتای پاکستانی در پی تحولات اخیر در مناسبات و حمله ایران به مقر گروهک تروریستی جیش الظلم و واکنش پاکستان در حمله به نقطه‌ای در مرز ایران، دو بار با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند. در پی این تحولات سفیر ایران که در ایران حضور داشت به پاکستان بازنگشت و سفیر پاکستان هم به اسلام‌آباد فراخوانده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
پاکستان باید با اشرار مرزی خود برخوردکنه وگرنه باز ما حمله خواهیم کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
پاکستان بای بابت عملیاتهایی که از اونجا علیه ما کردن عذرخواهی کنه
آخرین اخبار