بایدن: روز سختی را در خاورمیانه پشت سر گذاشتیم

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به کشته شدن نظامیان این کشور در مرز اردن و سوریه، این روز را سخت توصیف کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا حمله به نیرو‌های آمریکایی در منطقه مرزی اردن و سوریه را که منجر به کشته شدن سه سرباز آمریکایی و زخمی شدن ده‌ها نفر شد، روزی سخت برای این کشور بیان کرد.

براساس گزارش المیادین، بایدن در جریان سخنرانی خود در یک تور انتخاباتی در کارولینای جنوبی گفت: دیشب روز سختی را در خاورمیانه پشت سر گذاشتیم. در حمله به یکی از پایگاه هایمان سه نفر جان خود را از دست دادند. سپس او درخواست یک دقیقه سکوت کرد و افزود: ما به آن پاسخ خواهیم داد.

دیروز یکشنبه، بایدن در بیانیه‌ای پس از اعلام حمله به نظامیان آمریکا گفت: قلب آمریکا با کشته شدن ۳ سرباز در حمله به نیرو‌های ما در شمال شرقی اردن شکسته است. اطلاعاتی در مورد این حمله درحال جمع آوری است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که همه کسانی که مسئول این حمله هستند، پاسخگو خواهند بود و این اتفاق در زمان و روشی که آن‌ها انتخاب کنند رخ خواهد داد.

پس از آن که وزارت دفاع آمریکا این حمله را «تشدید خطرناک» توصیف کرد، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز به نوبه خود گفت که از مرگ و میر ناشی از این حمله عصبانی و عمیقاً متأسف است.

  آستین همچنین تاکید کرد که او و رئیس‌جمهور آمریکا حمله به نیرو‌های آمریکایی را تحمل نخواهد کرد و تمام اقدامات لازم برای دفاع از آمریکا، نیروهایش و منافع آن را انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
مردم خاورمیانه سال هاست که با حضور شما در خاورمیانه روزهای سختی رو سپری می کنند.لعنت به شما و سربازان آدم کش تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
اگر که قلب آمریکا با کشته شدن ۳ سرباز در حمله به نیرو‌های ما در شمال شرقی اردن شکسته است. بیخود کردید از انور دنیا نیروی نظامی آوردید و کشتار هم میکنید و انتظار دارید کسی نگه بالا چشمتان ابروه
France
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
این تازه شروعشه
آخرین اخبار