سارق کابل برق و مخابرات در گرمی مغان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم کابل برق و مخابرات در شهرستان گرمی مغان خبر داد.

سردار جواد تقوی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان گرمی که موجب قطع برق و خسارت به اموال عمومی شده بود، موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با افزایش و هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمی رد پای این سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او اظهار کرد: این سارق در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در استان برقرار بوده و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مصمم و جدی است.

سردار تقوی از مردم خواست همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محله‌ها و روستاهای محل زندگی خود دقت نظر داشته و در صورت مشاهده افراد ناشناس و هرگونه موارد مشکوک به ویژه در ساعات پایانی و نیمه شب بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.