حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ضرورت فرهنگی عصر حاضر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از خون شهدا ضرورت مهم فرهنگی در عصر کنونی است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده با تبریک فرارسیدن دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پایبندی مردم به انقلاب اسلامی را برگرفته از اعتقادات دینی و باور قلبی عنوان و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در شناساندن اهداف و آرمان های انقلاب نقش مهمی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به دستاورد های معنوی سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی خاطرنشان کرد: احیای مراسم اعتکاف، برگزاری نشست های دینی، ترویج فرهنگ قرآنی با بهره گیری از مربیان و اساتید قرآنی و تلاش برای تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی به زبان روز جامعه و مطابق با سیره زندگانی اهل بیت (ع) از مهم ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

به گفته او، دشمن با راه اندازی بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای برای تسخیر افکار جوانان همواره در تلاش بوده و می داند اگر آزادی به معنای جنسیتی در جامعه ای رواج یابد پیشرفت علمی و فرهنگی در آن جامعه معنا نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: انقلاب اسلامی یک جریان فکری در معنا بخشی به زندگی مردم ایران است و با پدید آمدنش محاسبه و معادله دنیای غرب را بهم زده و با نام عدالت و دین در دنیا قد علم کرد.

جعفرزاده جوانان را افسران جنگ نرم معرفی کرد و گفت: دانش آموزان و نسل جوان جامعه برای فرمانده میدان به عنوان افسران جنگ نرم هستند و با تبلیغ و تبیین حقایق انقلاب می توانند با تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.