احداث ۳ توقفگاه اضطراری در معابر بزرگراهی منطقه ۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از ساخت و بهره‌برداری از سه توقفگاه اضطراری در معابر بزرگراهی این منطقه خبر داد.

سیدفرهاد خدابخشی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به جدیت در اجرای طرح تحول بیست‌گانه مناطق در این منطقه در حوزه حمل و نقل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۵۵ کیلومتر محور بزرگراهی شامل بزرگراه‌های شهیدان همدانی، خرازی، فهمیده و همچنین آزادگان و دو آزاد راه تهران _ شمال و تهران _ کرج در منطقه ۲۲ وجود دارد و در اکثر ساعات شبانه روز شاهد تردد هزاران خودرو سبک و سنگین در این محور‌ها هستیم، لزوم ساخت توقفگاه‌های اضطراری در این محور‌ها بسیار ضروری بنظر می‌رسد.

وی افزود: این توقفگاه‌ها در بزرگراه‌های شهید خرازی و همدانی قبل از بلوار شهید اردستانی و محور غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی نرسیده به تونل شهدای غزه با هدف کاهش حوادث رانندگی واقع شده‌اند.

خدابخشی بیان کرد: براساس نیازسنجی‌های کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه و پلیس راهور، عملیات خاکبرداری توقفگاه اضطراری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی به اجرا در آمده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: همچنین به تازگی در محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی نرسیده به محور اردستانی توقفگاه اضطراری نیز در حال اتمام است و این معاونت در نظر دارد در سایر نقاط کارشناسی شده منطقه نیز این توقفگاه‌ها را افزایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار