حمایت سازمان ملی مهاجرت از طرح هایی که موجب تولید و کارآفرینی است

دکتر مبینی اعلام کرد سازمان ملی مهاجرت از طرح هایی که بنوعی در امر سرمایه گذاری، تولید ، ابتکار و خلاقیت و کارآفرینی یک حمایت صد درصدی می‌کند.

دکتر مبینی در آیین اختتامیه اولین نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجرین خارجی سراسر کشور با عنوان " خدمت رشد شکوفایی"   ابتدا ضمن مراتب تشکر و قدردانی از طرف سازمان ملی مهاجرت، وزارت کشور  از همه دست اندرکاران چه آنان که با تلاش شبانه روز در برپایی نمایشگاه تلاش نمودند و چه مهاجرانی که تشریف آورده و مشارکت فعال داشتند.

رئیس سازمان ملی مهاجرت با بیان اینکه این یک کار ابتکاری نویی در استان بوشهر بود که برای اولین بار در کشور در استان زرخیز بوشهر اتفاق افتاد بیان کرد:  ظرفیت و قابلیتی که در مجموعه ی جامعه ی مهاجرین و مهمانان عزیزی که ما مفتخریم میزبانی آنان را بعهده داریم نمای کوچک از اقداماتی بود که صورت گرفت.

دکتر مبینی بیان کرد:  اعلام می کنم حمایت دولت ، وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت از طرح هایی که بنوعی در امر سرمایه گذاری، تولید ، ابتکار و خلاقیت و کارآفرینی یک حمایت صد درصدی می باشد و این امر توسعه و گسترش خواهیم داد . فضایی را ایجاد کنیم که کسانی که قابلیت بالقوه و بالفعل دارند این قابلیت ها به سمت شکوفایی بیاید و بروز پیدا کند و هم برای جامعه و خصوصا برای جامعه مهاجر مثمر ثمر باشد؛ یک سیاست های تشویقی، ترغیبی مد نظرماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار