عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در ایام دهه فجر

به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن، عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان رایگان است.

معصومه حسنی خونسار سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: در طرح عضویت رایگان، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مدت زمان تعیین شده می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه عمومی متبوع خود به عضویت رایگان این نهاد فرهنگی درآیند و به مدت یک سال از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر مراجعه حضوری، امکان عضویت به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه «سامان» به آدرس اینترنتی www.samanpl.ir نیز امکان پذیر است و افراد می‌توانند از طریق این سایت کد عضویت رایگان دریافت کنند.

حسنی خونسار ادامه داد: علاقه‌مندان پس از دریافت کد تخفیفی از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن آبان ماه سال جاری فرصت دارند با همراه داشتن کد تخفیفی و مدارک شناسایی برای تکمیل فرایند عضویت به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان همچنین به طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: این طرح در طول دهه فجر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه فجر در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، عنوان کرد: فضاسازی کتابخانه‌ها متناسب با ایام الله دهه فجر، برپایی مراسم جشن انقلاب اسلامی همراه با ندای الله اکبر و نورافشانی در کتابخانه‌های عمومی، تکریم خانواده‌های معزّز شهدا، برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برخی از جمله این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی همچنین در این ایام به برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و خردسالان پرداخته و طی نشست‌هایی بزرگان ایرانی و انقلابی و دستاورد‌های آنان را معرفی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.