حسن یزدانی به تشک کشتی بر می‌گر‌‌دد

مدیر فنی کشتی مازندران گفت: یزدانی بین ۱۰ تا ۱۵ روز از برنامه‌های پزشکی پیش‌بینی شده جلوتر است و حتی می‌تواند پیش از عید نوروز نیز روی تشک بیاید

مراد محمدی مدیر فنی کشتی مازندران روز جمعه افزود: یزدانی بین ۱۰ تا ۱۵ روز از برنامه‌های پزشکی پیش‌بینی شده جلوتر است و حتی می‌تواند پیش از عید نوروز نیز روی تشک بیاید، اما اصلاً لازم نیست عجله کند و بهتر است که بعد از کسب آمادگی کامل، تمرین روی تشک را آغاز کند.

حسن یزدانی آبان ماه امسال کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از ۲ روز استراحت از بیمارستان مرخص شد.
بعد از جراحی حال عمومی قهرمان کشتی ایران خوب گزارش شده بود و اکنون وی باید ادامه روند درمانی خود را طی کند تا برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس و کسب دهمین مدال خود، آماده شود.

حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد و برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم است. یزدانی قهرمان سه دوره مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، و دارنده سه مدال نقره و یک برنز این مسابقات است.

کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و ۲ عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا از دیگر افتخارات وی است. وی در سال ۲۰۱۷ از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان انتخاب شد و در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ با گرفتن مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از نظر تعداد شمارش مدال جهانی و المپیک شد.

برچسب ها: حسن یزدانی ، کشتی گیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۰۸:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
امیدواریم که حسن یزدانی به کشتی برگردد ولی نکته قابل توجه این است که نحوه مبارزه ایشان با رقیب دیرینه اش به چه شکل خواهد بود ؟ دیوید تیلور کشتی گیر با تجربه و پر قدرتی است و به نظر میرسد که با توجه با اخرین رویاروئی او با حسن یزدانی او و مربیان امریکائی کاملا با نحوه کشتی حسن یزدانی اشنائی و شناخت دارند و تمام روزنه های نفوذ یزدانی را برای تسلط بر دیوید تیلور بسته اند. تنها راه شکست تیلور افزودن شگردهای جدیدی به کشتی حسن یزدانی برای مبارزه با تیلور میباشد.به قول معروف دیوید تیلور و کادر فنی کشتی امریکا کاملا دست حسن یزدانی را خوانده اند و تمام شگرد های او را از حفظ شده اند.
آخرین اخبار