برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در کتابخانه‌های اشکذر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: همزمان با دهه فجر، ویژه برنامه‌هایی در کتابخانه‌های عمومی با بهره‌گیری از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

حفیظی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر،  ویژه برنامه‌هایی در کتابخانه‌های عمومی با بهره گیری از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.
 
او اظهار داشت: کتاب جلوه‌های معلمی امام خمینی (ره) نوشته ستوده و برادری نیز معرفی می‌شود همچنین وضعیت کتابخانه‌ها از جمله توسعه کتابخانه امام صادق (ع) نیز برای اجرا در دهه فجر بررسی شده است.

رئیس کتابخانه‌های شهرستان اشکذر گفت: سایر برنامه‌ها نیز از جمله عضویت رایگان در دهه فجر، برگزاری نشست کتابخوان و برگزاری ایستگاه نقاشی متری برای دهه فجر بررسی شده است.

حفیظی بیان کرد: موضوعات دیگری نیز مانند پرداخت نیم درصد شهرداری ها، پرداختن به مساله جهاد تبیین و برنامه‌های نو آورانه و مخاطب محور به تناسب ظرفیت کتابخانه‌ها از مهمترین برنامه‌ها است که برای دهه فجر پیگیری شده است.

او گفت: کتاب "در جستجوی حسن " و "حسرت و فرصت" به ترتیب به نویسندگی جعفری نسب و رضوانی نیز کتاب‌های مفیدی است که کتابخوان‌ها باید مطالعه کنند.

برچسب ها: اشکذر یزد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار