«پادرمیونی» شبکه نسیم برای آشتی یک زوج

جدید‌ترین قسمت «پادرمیونی» توانست ریش سفیدی کرده و یک زوج را از بند جدایی رها کند و آن‌ها را آشتی دهد.

«نسیمیشو» یکی از برنامه‌های شبکه نسیم است که در هر یک از قسمت‌های خود به بررسی ابعاد مختلف یکی از برنامه‌های این شبکه می‌پردازد.

هدف برنامه «نسیمیشو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی این است که نه تنها به معرفی برنامه‌های مختلف و دعوت از عوامل اجرایی آن‌ها در این شبکه بپردازد بلکه نگاهی تازه به تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها داشته باشد.

این برنامه که سه روز پایان هفته روی آنتن شبکه نسیم می‌رود از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که از آن جمله می‌توان به بخش «پشت صحنه» اشاره کرد و همان طور که از نامش پیداست به اتفاق‌های پشت صحنه برنامه‌های شبکه نسیم می‌پردازد.

از دیگر بخش‌های «نسیمیشو» می‌توان به «اون ور آب» اشاره کرد که به شکل متفاوتی تلاش می‌کند تا با چهره‌های مشهور خارجی؛ آن هم به همراه هوش مصنوعی به گفت‌وگو بپردازد. اما بخش دیگری از «نسیمیشو» که پرداخت متفاوتی دارد «پادرمیونی» است. هدف از این بخش آشتی دادن افرادی است که با هم کدورت دارند و در این راستا، عوامل برنامه به همراه هنرمندان و چهره های تأثیرگذار تلاش می‌کنند که این کار خیر را انجام دهند و پایان خوش و حال خوبی را برای افراد رقم بزنند.

نکته شایان ذکر در رابطه با بخش «پادرمیونی» این است که در برنامه‌های اخیر خود پویشی با این عنوان راه اندازی کرده است و بدنبال آن، از همه افراد می‌خواهد که اگر کدورتی از فرد یا افرادی به دل دارند و با یکدیگر قهر هستند و می‌خواهند آشتی کنند، ولی از انجام این کار به خاطر خجالتی بودنشان امتناع می‌کنند فقط کافی است که این موضوع را با «پادرمیونی» درمیان بگذارند تا این بخش و پویش به خوبی برایشان آستین بالا بزنند و پادرمیانی کنند. اما از میان قصه های زیادی که به گوشمان رسیده، بعضی از قصه ها با رنج زیادی همراه هستند و شاید فقط شنیدن گوشه ای از چنین قصه هایی به همه افراد تلنگر بزند که با یک پادرمیانی ساده، می توان مهربان بود و نیکی کرد. بنابراین، به سراغ سوژه روز جمعه ۱۳ آبان رفتیم که یک «پادرمیونی» ساده اما واقعی توانست امید و وصل را به زندگی یک زوج بازگرداند. 

قصه‌ای که در «پادرمیونی» روز جمعه روی آنتن رفت مربوط به زوجی بود که اگرچه چندین ماه از هم جدا بودند، ولی با تلاش عوامل این بخش برنامه «نسیمیشو» با یکدیگر آشتی کردند و قرار شد که دوباره زیر سقف مشترکشان بروند.

داستان از این قرار بود که شخصی به نام آقای قاسم هاشم زاده به این برنامه پیام داده و گفته بود ۶ ماه است که همسرش منزل را ترک کرده و رفته است و همین موضوع دلیلی شد تا مجریان این برنامه به همراه آقای محمودی، صلح یار با همسر آقای هاشم زاده تماس بگیرند و در صورت به توافق رسیدن و جلب رضایتش، یک آشتی را رقم بزنند و پا در میانی آن‌ها با پاسخ مثبت همراه بود.

خانم طاهرزاده درمورد علت جدایی خود و همسرش و ترک منزل گفت: به دلیل این که نقطه آخر رسیده بودم؛ رهایش کردم و الان هم که نتوانسته است به جایی رجوع کند با شبکه نسیم تماس گرفته است و من هم از این کارش تعجب کردم و علت جدایی ما اعتیاد و بیکاری اوست.

او ادامه داد: شکاکیت همسرم یک طرف و این که از اول زندگی ام تا به امروز زحمت کشیده ام از طرف دیگر همگی باعث شدند تا همسرم اعتیاد پیدا کند و بیخیال شود. البته نمی‌گویم او هم، زحمت نکشیده است، ولی مواد عصبی اش کرده بود.

 یکی از مجریان «پادرمیونی» به نقل از آقا‌ی هاشم زاده درمورد پیامی که برای برنامه ارسال کرده بود، گفت: همسرم ۶ ماه است که رفته است و به شرایط خیلی سختی رسیده ام و می‌خواهم تصمیمات عجیب و غریبی بگیرم و به واسطه این قهر و دوری شرایط سختی دارم.

مجری خطاب به خانم تأکید کرد: آقای هاشم زاده در پیامش به برنامه از ما خواهش کرده است که پا در میانی و ریش سفیدی کنیم. 

 در صورت پادرمیانی آیا آشتی می‌کنید؟ خانم هم، ادامه داد: همسرم باید تحت درمان باشد و قول دهد که دیگر طرف مواد نمی‌رود تا آرامش داشته باشم. من حتی خرج خودم را از مغازه‌ای که دارم در می‌آورم.

او با بیان رضایت خود گفت: من به خاطر شما آشتی می‌کنم. چه کسی هست که زندگی اش را نخواهد؟ چه کسی هست که بخواهد زندگی اش را رها کند؟

گفتنی است که پادرمیانی و ریش سفیدی «پادرمیونی» در نوع خود ستودنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
احسنت. به شبکه نسیم و کارگردان و تهیه کنندگان برنامه پادرمیونی . خوشحال شدم
آخرین اخبار