صدور ۱۹۶ مجوز تاسیس و تمدید باشگاه ورزشی در استان همدان

۱۹۶ مجوز تاسیس و تمدید فعالیت باشگاه ورزشی، امسال در استان همدان صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال ۱۹۶ مجوز تاسیس و تمدید فعالیت باشگاه ورزشی در استان صادر شده که بیشترین آن مربوط به رشته‌های بدنسازی، آمادگی جسمانی و فوتبال است.

علی حقیقی گفت: از این شمار، ۱۱۰ مورد تمدید، ۷۳ مورد تاسیس، ۳ مورد موافقات اصولی و ۱۰ مورد مربوط به اصلاح مجوز بوده است.
او گفت: هم اکنون ۴۶۰ باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی در استان دارای مجوز فعالیت هستند که بیشترین مجوز فعالیت مربوط به رشته بدنسازی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: فعالیت سامانه جدید امور باشگاه‌ها از شهریور امسال آغاز شد که در این سامانه با رفع برخی نواقص و کوتاه شدن فرآیند مجوزها، در صورت تکمیل بودن مدارک در یک ماه مجوز درخواست شده صادر می‌شود.

علی حقیقی با تاکید بر تسهیل در صدور مجوز راه اندازی باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی، گفت: رویکرد ما افزایش مجموعه‌های ورزشی به ویژه با حمایت بنگاه‌های فعال و بزرگ اقتصادی است که این امر گسترش ورزش را در پی خواهد داشت.

او همچنین با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند برای دریافت مجوز‌های لازم به سایت m ۵.msy.gov.ir مراجعه کنند، گفت: وجود باشگاه‌های مجوزدار که سالانه در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند با اقدام‌های فرهنگی و ورزشی موجب نشاط، تامین سلامتی و تقویت رشته‌های ورزشی و تربیت ورزشکار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.