خرید و فروش امتیازات مسکن ملی غیرقانونی است/ متقاضیان فریب نخورند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و متقاضیان به هیچ عنوان در این زمینه اقدام نکنند.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دولت باید هرچه سریع‌تر برنامه ریزی لازم را برای تعیین تکلیف متقاضیان انجام دهد گفت: بسیاری از متقاضیان بعد از دو سال ثبت نام از وضعیت خود در پروژه های نهضت ملی مسکن مطلع نیستند و همین موضوع باعث شده تا به فکر فروش امتیاز های خود در نهضت ملی مسکن بیفتند.

وی افزود: دولت باید آخرین وضعیت پروژه ها را اطلاع رسانی و شفاف سازی کند که این پروژه ها در وضعیتی نیستند که قابل خرید وفروش باشند بنابراین در این شرایط دولت باید به این  موضوع ورود کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن خوب بوده و دولت باید برنامه ریزی لازم را برای تکمیل پروژه ها انجام دهد تا متقاضیان تکلیف خود را بدانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۸:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دولت ازمن خبرداره باسه تافرزند هرچی داشتم فروختمش تونستم سیصدتومانش جورکنم ازفقر پناه بردم به روستا نه خودم نه بچهام هیچکدوم تاالان روستازندگی نکردن کلی دارن زجرمیکشن وقتی پولش ندارم چجور نفروشمش بزاریم اونافردا باپارتی بازی برای خودشان واقوامشان ببرش مگرمیشه کسی حق خانه خودش نداشته باشه اگر هم تحویلشان بدن با این اقساط زیاد بازهم مجبوریم بفروشیم??
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تکلیف مشخصه متقاضی توان پرداخت یه میلیاردو نداره پس مجبوره بفروشه تا دلال بیاد بخره و سود کنه از کدوم قانون صحبت می‌کنید پروژه به اسم متقاضی میمونه دلال پولشو میده تو دفتر خانه یه تعهد فروش میده تمام
Iran (Islamic Republic of)
گرفتار مسکن ملی
۲۰:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ما هم مال پروژه پارک تندرستی شهرستان فردیس هستیم، از اسفندماه 98 ثبت نام انجام دادیم، شهریور 99 پول واریز شده ویه واریزی هم 1400 داشتیم صفحه ستون ویه سری ستون زدن الان هم دارن شایعه میکنن پیمانکار پروژه ول کرده رفته ودارن اعضا را منصرف میکنن که بعد 4 سال اینجارا بدن و تو بیابونای ماهدشت جاش بگیرن، این بود سالی یک میلیون مسکن، شما همون 560 هزار واحد دولت روحانی را تحویل بده بقیه پیشکش ???
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
من کارمندوزارت بهداشت درمان هستم با۳۰سال سابقه خدمت دریافتی ام۱۲میلیون و۳۰۰تومنه چجوری باید۴۰۰میلیون اورده اولیه روپس اندازکنم؟؟ مجبورم امتیازموحراج کنم چون دولت منوفقیروزیرخط فقرمطلق نگه داشته است
اگرکسی بلده یادم بده چحوری پس اندازکنم تاابدسپاسگزارخواهم بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
سلام شما میگید خرید و فروش ممنوع است ولی تمام املاکیها که در این مناطق سبز شده اند برای خرید و فروش و سود های چند برابری باز شده اند ودولت باید محکم جلوی این قضیه بایستد و جلوی این کار را بگیرد چون در کل هم به ضرر دولت وهم به ضرر مردم است ود این وسط فقط واسطه ها سودهای آنچنانی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یه سر به دفترخانه های پردیس بزنید روزانه هر دفترخانه چندین فایل مسکن ملی پردیس، دماوند، جیلارد ،ایوانکی، آبسرد، کیلان. فشم، لواسان و... معامله می‌کند. ولله قسمروزانه چندین امتیاز ، معامله می کنند،.در شیراز و پرند و ... وضعیت همینه. در پرند حتی امتیاز رباط کریم و اسلامشهر و نصیر شهر هم در دفترخانهدهای رباط کریم و شهریار معامله، می کنند‌.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۵۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
از ۴۰۰ تا الان که داریم وارد ۴۰۳ میشویم اینجانب مجید نادری مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان در مسکن ملی جیلارد دماوند واریز کرده ام سال ۴۰۰ گفتن متری ۵ میلیون تمام میشود و ۴۰۱ شد متری ۸ و الان در ۴۰۲ میگن بالای ۱۰ و سال ۴۰۳ هم حتما میگن متری ۱۵ تمام میشود و در ۳ سال ۵ سقف زده اند و کار هم الان چند ماه است تعطیل است و فقط ما را هر چند ماه تهدید میکنن ۹۵ میلیون بریزین یک هفته ای و اگر نریزین حذفتون میکنیم و الان باید بانک مسکن وام ۵۰۰ میلیون تومانی را واریز کند به حساب بنیاد مسکن دماوند که یک سال است طفره میرود و از وام و پيشرفت پروژه هم خبری نیست و در منطقه دماوند صدها نفر امتیاز خود را به دلال ها فروخته اند و اینکه نمیتوانند بفروشند کاملا دروغ است
آخرین اخبار