معاون وزیر کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت مربوط به تفکر خاصی نیست

عباسی گفت: بعضی از جریان‌های فکری باید توجه کنند که انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت مربوط به تفکر خاصی نیست.

محمد عباسی معاون وزیر کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از خصیصه‌های مهم انقلاب اسلامی که مردم ما با آن همراه شده و شکل گرفته اند حضور گسترده و پرشور در خیلی از موارد حساس کشور بوده است.

وی ادامه داد: همیشه قبل از انتخابات دشمنان ما سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند و فضای ناامیدی را ترویج دهند و باعث بی اعتمادی مردم شوند، اما تا به امروز در تمامی انتخابات‌ها مردم ما دشمن را مایوس کرده‌اند و حضور گسترده آن‌ها این موضوع را نشان داده است. لذا در همین انتخابات هم اکنون در حال مشاهده آن هستیم و هر چه به سمت انتخابات پیش می‌رویم این جریان و حضور مردم شکل اجتماعی بزرگ تری را پیدا می‌کند.

وی افزود: امیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، حضور مردم بیدار ایران جریان حضور و مشارکت را به شکل گسترده شکل دهد و ما به این موضع بسیار امیدوار هستیم.

معاون وزیر کشور درباره شرکت نکردن بعضی از جریان‌های سیاسی در انتخابات گفت: اگر این مجموعه‌ها از عقل سیاسی برخوردار باشند متوجه می‌شوند که پایداری ایران و هر جریانی و هر موضوع فکری مربوط به حضور گسترده ملت در این صحنه‌های متعدد بوده است. به عنوان مثال جریان دفاع مقدس الگوی بسیار بزرگی بوده و هر جایی که دشمن توانست تبلیغ کند و عده‌ای در داخل به آن جواب مثبت دادند دشمن را متحد‌تر کرد و زمینه‌های توطئه‌های آن‌ها را بر علیه همه ملت ایران فارغ از آن که کدام تفکر را دارند و در کجا هستند ایجاد کرده است.

وی در انتها گفت: هر کجا که ما توانستیم شکوه ملت را چه در راهپیمایی‌ها و چه در انتخابات‌ها نشان دهیم دشمن برای مدتی عقب نشست و این عقل سیاسی است که هر انسان عاقلی باید آن را بفهمد که پایدرای ملت و کشور بستگی به حفظ مرز‌ها و تفکر و هویت مردمش دارد.

عباسی افزود: به نظر می‌رسد بعضی از جریان‌های فکری باید زودتر بیدار شوند و توجه کنند که انتخابات و حضور مردم و مشارکت در تعیین سرنوشت مربوط به تفکر خاصی نیست و نشانه‌ای  از آرمان ایران،  امام و شهدای همین مردم و استقلال و آزادی مردم ایران است و امیدواریم این توجه را همه دستور کار خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
کدام تعیین سرنوشت؟ نون خالی توی سفره مردم نمونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
حجت الاسلام غبیشاوی در بخش‌هایی از خطبه خود در جمع نماز گزاران با تداوم مشکلات کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان بر لزوم اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت که مصوبه مجلس است، تاکید کرده و از دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست نمود با رفع هرچه سریعتر ایرادات طرح و تأیید آن دل کارگران و ملت را شاد نماید. آنها گفتند: مطالبه اصلی کارگران؛ حذف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی است که بارها وعده انجام آن داده شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
درسته مردم فقط ازبین انتخاب شوندگان که در مسابقه هر بار شرکت می کنند به یکی رای داده و در بین منتخبین بالا میاد با انتخاباوت ملدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
در کل سه قوه کاره ای نیستند ولی حضور مردم برای اینکه بگوییم پشتوانه مردمی داریم لازم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دیگه شوری برای مردم نمونده همه تلخ شدن
آخرین اخبار