افزایش ۲۶ درصدی کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس اداره نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: کشف سوخت قاچاق در استان ۲۶ درصد افزایش یافته است.

مهری رئیس اداره نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: قاچاق سوخت در صدر فهرست کالا‌های قاچاق خراسان جنوبی قرار دارد.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ درصد کالا‌های قاچاق کشف شده در خراسان جنوبی فرآورده‌های نفتی و ۲۰ درصد مابقی کالا‌ها بوده است.

مهریاز افزایش ۲۶ درصدی کشف سوخت قاچاق در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: در این مدت در استان ۳ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۶۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

رئیس اداره نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون قاچاق دارو ۹۹ درصد، قاچاق طیور ۱۴۲ درصد و لوازم خانگی هم هزار و ۸۱۳ درصد افزایش یافته است.

او همچنین از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودرو‌های شوتی در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت هزار و ۸۲۰ دستگاه خودروی شوتی در استان کشف شده است.

مهری با بیان اینکه خراسان جنوبی محل تردد و عبور خودرو‌های شوتی و محموله سوختی است، بیان کرد: از مجموع ۲۰ محموله بزرگ سوختی در استان تنها یک محموله بومی استان بوده است.

رئیس اداره نظارت بر مبارز با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: نگهداری محموله‌های سوخت قاچاق کشف شده مهمترین معضل فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار