۱۰۸هزار گیلانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی /مادران دارای سه فرزند رایگان بیمه می شوند

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان ۱۰۸هزار گیلانی تحت پوشش بیمه اجتماعی صندوق روستایی قرار داردگفت: مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند رایگان بیمه می‌شوند.

یزدان شعبانی، مدیرصندوق بیمه  اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان گفت: کلیه روستاییان عشایر و کشاورزان   و شهرهای ۲۰ هزار نفر جمعیت به عضویت این صندوق در آمده اند. 

مدیرصندوق بیمه  اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر گیلان بابیان اینکه جمعیت هدف  ۱۸ تا ۵۰ سال است  گفت:  ۴۰۷ هزار نفر سهمیه گیلان است که تاکنون از سال ۸۴ تا کنون ۱۰۸ هزار نفر به عضویت و تحت پوشش بیمه ای  این صندوق در آمده اند که از این مجموع ۶ هزار نفر مستمری دریافت می کنند.‌

وی افزود: ۱۴هزار و ۷۰۰ نفر سهمیه امسال گیلان  است که از ابتدای امسال ۷ هزارنفربه عضویت این صندوق در آمده اند.‌

شعبانی با بیان اینکه  کارفرما در این صندوق بیمه ای دولت است گفت: ۲ و سوم هزینه بیمه ای این صندوق را دولت پرداخت می کند. 

مدیرصندوق بیمه روستایی و عشایری استان گیلان با بیان اینکه بیمه شده این صندوق سالانه طبق تعرفه تعریف شده از ۷۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد گفت: پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران از دیگر برنامه های این صندوق است، تاکنون ۶۵۰ نفر مستمری بگیر از تسهیلات این صندوق بهره برده اند.
وی به پرداخت حق بیمه ای مادران سه فرزند اشاره وتصریح کرد: مادران دارای  سه فرزند طبق طرح جوانی جمعیت رایگان بیمه می شوند .‌


بیت الله برقراری ،‌مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر در ویدئو کنفرانس نشست خبری با استانهای کشور گفت: حداکثر عیدی که می توان امسال پرداخت کرد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این رقم باید تصویب شود اما یک میلیون تومان قطعی است و به سطح یک ما پرداخت می‌شود.

بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر گفت: بیمه های اجتماعی حوزه های بسیارمهمی هستند که می توانند آینده جمعیت را رقم بزنند. از این رو کسانی که تولید کننده و کشاورز و روستایی بودند باید بیمه می شدند،افرادی که در این صندوق بیمه هستند خدماتی را دریافت می کنند که یکی از آن خدمات دریافت مستمری بازنشستگی است.

برچسب ها: روستا ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.