مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران گفت: با بهره‌برداری از کوره ۲۲ واگنی، ۱۵ درصد به ظرفیت تولید آجر نسوز در این مجموعه اضافه شد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران  در مراسم  تجلیل از کارگران نمونه شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از کوره ۲۲ واگنی گفت: این کوره ظرفیت تولید بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن در ماه و حدود ۱۵ هزار تن در سال را دارد که با هزینه کمتر از ۱۰ درصدی در یک حرکت جهادی ۴۵ روزه بازسازی شد.

محسن پروان  با بیان اینکه سال پیش این کوره بدلیل فرسودگی از خط تولید مجموعه فرآورده‌های نسوز ایران کنار گذاشته شده بود، افزود: برای خرید کوره مشابه آن باید حدود ۲ میلیون دلار (یکصد میلیارد تومان) توسط این مجموعه هزینه می‌شد، اما با هفت میلیارد تومان به مدار برگشت.


مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران اظهار کرد: یکی از دستگاه‌های پرس این مجموعه نیز با استفاده از دانش فنی و تخصصی نیرو‌های این شرکت تعمیر شد که افزایش ظرفیت و صرفه جویی ارزی و ریالی برای این مجموعه بهمراه داشت.


او اضافه کرد: ظرفیت عملیاتی سال گذشته مجموعه ۳۵ هزارتن بود که در سال جاری به حدود ۵۰ هزار تن رسید.


پروان گفت: ظرفیت عملیاتی این مجموعه برای سال آینده حداقل ۲ برابر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فراداده‌های نسوز ایران افزود: ۲۲ نفر از کارگران نمونه بخش‌های مختلف این شرکت بمناسبت ۲۲ بهمن و نفرات برتر مسابقات ورزشی دهه فجر و همچنین نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت شامل اذان، مفاهیم، نهج البلاغه، قرائت و حفظ قرآن و فرزندان کارکنان مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.