استقرار صندوق‌های رای در بیش از ۴۰۰۰ نقطه آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند صندوق‌های اخذ رای در چهار هزار و ۹۹۹ نقطه استان استقرار می‌یابند.

آقای تراب محمدی در شورای اداری شهرستان مراغه از مسئولان اجرایی در سطح استان آذربایجان شرقی خواست تا از تریبون‌های مختلف برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه بهره بگیرند و این را هم مورد تاکید قرار داد که هر مسئولی در این زمینه دارای وظیفه است.

وی با تاکید بر اینکه جلب مشارکت مردم لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری است افزود: در کل استان سه هزار و ۲۳۱ شعبه وجود دارد که ۱۸۵ مورد از آن‌ها در مراغه استقرار می‌یابد.

آقای تراب محمدی با بیان اینکه صندوق‌های اخذ رای در چهار هزار و ۹۹۹ نقطه استان استقرار می‌یابند اضافه کرد: طبق ماده ۱۳ قانون انتخابات امکانات مورد نیاز باید در خدمت مسئولان برگزاری انتخابات قرار گیرد.

 وی گفت:  ۱۳ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی در استان وجود دارد و مجریان انتخابات و به ویژه مسئولان اجرایی باید به رای مردم به عنوان حق‌الناس بنگرند.
 
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: شعبه‌های رسیدگی به جرایم انتخاباتی نیز در تمام دادگاه‌های استان تشکیل شده است و در این خصوص مماشاتی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار