وال استریت ژورنال:

انتقاد از مشکلات حافظه بایدن خشم کارکنان کاخ سفید را برانگیخته است

گزارش اخیر رابرت هور، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا درباره حافظه بد بایدن انتقاد کارکنان کاخ سفید را به دنبال داشته است.

رابرت هور، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا، به تازگی گزارشی درباره نگهداری اسناد طبقه بندی شده توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اقامتگاهش تهیه کرده است. در این گزارش به مشکلات حافظه رئیس دولت آمریکا نیز اشاره شده است که واکنش بایدن و کارکنان کاخ سفید را به دنبال داشنه است.

به گزارش وال استریت ژورنال، هور در گزارش ۳۴۵ صفحه‌ای خود، رئیس جمهور ایالات متحده را «مردی مسن با نیت خوب و حافظه بد» خواند. به عنوان مثال، او موردی را ذکر کرد که بایدن هنگام ارتباط با بازرسان در پرونده سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده، تاریخ و شرایط مرگ پسر بزرگش را به خاطر نداشت.

نویسندگان مقاله خاطرنشان می‌کنند که همه این‌ها کارکنان کاخ سفید را بسیار عصبانی کرده است. به عنوان مثال، ایان سامز، نماینده مشاور حقوقی دفتر ریاست جمهوری آمریکا، گفت که این سند حاوی انتقادات نامناسب از رئیس جمهور آمریکا است.

خود بایدن به این گزارش واکنش منفی نشان داد و ادعا کرد که مشکل ذهنی ندارد. اما لحظاتی بعد بار دیگر گاف داد و رئیس جمهور مصر و مکزیک را باهم اشتباه گرفت.

شایان ذکر است که همه این حقایق برای بسیاری از دموکرات‌ها و رای دهندگان نگران کننده است. با توجه به انتخابات ریاست جمهوری آتی، این گزارش تنها نگرانی آن‌ها را افزایش داد و احتمال می‌رود بر شانس بایدن در انتخابات تاثیر بگذارد.

برچسب ها: گاف بایدن ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار