شکوه صبح صادق راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شد.

مردم انقلابی بوشهر از ساعت ۹ صبح امروز ۲۲ بهمن، مانند سایر مردم کشورمان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر نشان دادند پس از گذشت بیش از ۴ دهه، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در هر شرایطی اتحاد ملی خود را حفظ می‌کنند. 

شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم  و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید دارند.

شرکت ورزشکاران، دانش‌آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان، پیر و جوان، زن و مرد جلوه هایی از حضور پر افتخار مردمی است.

همزمانی فجر امسال با حوادث ضدانسانی غزه، باعث شد مردم در راهپیمایی امسال بیش از سال‌های گذشته بر حمایت از مستضعفین و استکبارستیزی به عنوان یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب، تأکید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.