گیلان ۱۰۸ شهید امدادگر دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: یادواره ۱۰۸ شهید امدادگر استان، ۳۰ بهمن ماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

هادی سلیمی، مدیرعامل هلال احمر گیلان با تشریح خدمات این جمعیت در بخش‌های مختلف به راه اندازی ۴۷۰ خانه هلال در سطح استان اشاره کرد و گفت: رتبه نخست کشور در راه اندازی خانه‌های هلال به گیلان اختصاص دارد.

او با بیان اینکه خانه‌های هلال به مثابه هلال احمر کوچک خدمت رسانی می‌کنند، افزود: ارائه خدمات امدادی در نخستین فرصت در صورت نیاز یکی از مأموریت‌های خانه‌های هلال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین تصریح کرد: امسال ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان از خدمات کاروان‌های سلامت این جمعیت بهره‌مند شده اند.

سلیمی به فعالیت درمانگاه صلح هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات درمانی به مردم نیز اشاره کرد و گفت: این جمعیت دارای یک داروخانه شبانه روزی در رشت است و راه اندازی داروخانه‌ای در شرق استان هم در برنامه است.

او همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله شهدای امدادگر افزود: این استان ۱۰۸ شهید امدادگر دارد که یادواره این شهدا با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه قدس روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

هادی سلیمی، مدیرعامل هلال احمر گیلان

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، در این یادواره از کتاب امدادگران آسمانی حاوی خاطرات و وصایای شهدای امدادگر استان رونمایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.