دستگیری باند سارقان حرفه‌ای توسط پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور  رئیس پلیس پیشگیری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، درخصوص سرقت محتویات و قطعات خودرو در محدوده بلوار "فردوس" پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۳ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های سواری که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل کاپوت خودرو را تخریب و باطری خودرو‌ها را به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در شانزدهم بهمن ماه متهمان را سوار بر خودرو پرشیا مشاهده و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو و در نهایت دستگیری هر ۳ متهم شدند.

وی گفت: در بازجویی از متهمان موفق به کشف مخفیگاه متهمان شده و بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان وارد شده و تعدادی باطری خودرو به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهمان کشف گردید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پرونده دارای ۱۰ شاکی بوده که همگی متهمان را مورد شناسایی قرار داده و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام
متاسفم برای قوه قضائیه که با اینا مثل یه بچه دو ساله برخورد میکنه خودتونو آلاف نکنید اینا رو تا اعدام نکنی مردم نه امنیت دارن نه مال اینا هم روز به روز گستاخ تر میشن تو روز روشن کیف مردمو میزنن چاقو هم بهش میزنن این وضعیت برخورد قوه قضائیه هست
آخرین اخبار