شهرک سینمایی نور

بعد از خروج از تهران و در ابتدای اتوبان قم اگر جاده‌ای خاکی را در پیش بگیرید به مکه و مدینه ایران می‌رسید. جایی شگفت‌انگیز که مختص ساخت فیلم محمد (ص) بوده و تداعی‌گر این فیلم تاریخی با شکوه است. این مجموعه که با نام شهرک سینمایی نور یا پیامبر اعظم شناخته می‌شود. این شهرک برای اولین بار در ایران و به دست کارگردان مشهور، مجید مجیدی بنا نهاده شده است و با پایان ساخت فیلم محمد (ص) در سال ۱۳۹۳ شهرک سینمایی نور نیز به صورت باشکوهی افتتاح گردید. محمد رسول الله فیلم سینمایی ساخته مجید مجیدی کارگردان ایرانی درباره دوران نوجوانی پیامبر اسلام (ص). این فیلم به روایت تاریخیِ وقایع پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان می‌پردازد.
۲۴ / ۱۱ / ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
خیلی عالی بود
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بجای ساختن و هزینه کردن شهرک سینمایی مسکن های مهر و ملی را تمام می کردین ثوابش بیشتر بود تو این دوره اقتصادی چه لزومی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
هزینه این فیلم و تجهیزات و ساختمان‌سازی بیهوده رو میدادید چهار تا جوان میرفتن سر خونه زندگیشون
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۶:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
از قدیم گفتن،..... چه داند قیمت نقل و نبات حکایت تو شده فقط از روی شکم حرف میزنید بدون فکر کردن تا زمانی که تو و امثال تو باشه وضع همینه تو اگه فهم سختی های که پیغمبر خاتم در اشاعه دین اسلام کشیده بود رو و اینکه ساخت این فیلم و خرج و اعتباری که برای کشور رو میاره میفهمیدی هیچوقت این حرف رو نمیزدی جوان اگه جوان باشه از زیر سنگ هم شده خرج عروسیش رو میکشه بیرون، تو امثال تو فقط دنبال ایراد هستید خدا کشور رو از دست تو و امثال تو نجات بده به حق محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
هر چیز به جای خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
حرف بیخود نزن. چه ربطی داره. نمیشه که تمام فعالیت های کاری رو تعطیل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
آقای کاوه خان تو اگه میدونستی چقدر هزینه شده برای ساخت چنین شهرکی میفهمیدی چی به چیه جنابعالی هستی که از روی شکم‌سیری حرف میزنی وگرنه ملت دارن با فقر و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند تو این وضعیت ساخت چنین فیلم‌های لاکچری و پرهزینه به صلاح نیست قطعاً خود پیامبر و ائمه هم راضی به چنین چیزی نیستند.
دولت عربستان با آن همه ثروت باید چنین فیلمی بسازه که نمیسازه به ما چه مربوط؟ به عقیده‌ی امثال شما هر سال هم پرده طلا‌ی کعبه رو ما باید بسازیم بفرستیم کعبه.