دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۵ فقره سابقه سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده "خاورشهر" و کشف پنج پرونده سرقت، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با اعلام شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودروهایشان در "خاورشهر"، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا و محیط‌های خودرو‌های پارک شده، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو‌ها می‌کنند. 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران کلانتری خاورشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت در شب گذشته مشخصات و مخفیگاه ۲ متهم را که دارای سابقه بودند، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و طی عملیاتی غافلگیرانه، هر ۲ را دستگیر و در بازرسی از محل نیز تعدادی اموال مسروقه شامل؛ پنج حلقه رینگ و لاستیک، پنج عدد آچار چرخ و جک، سه عدد آمپلی فایر و ۴۴ عدد باند کشف کردند که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و تا کنون همه شاکیان شناسایی شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار