برپایی بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: بازارچه‌های تنظیم بازار ویژه‌ی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در همه شهرستان‌های استان برپا خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان با رویکرد تنظیم و ساماندهی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: بازارچه‌های تنظیم بازار از ۱۵ اسفندآغاز و تا زمانی که کشش بازار موجود باشد ادامه خواهند داشت.

سیروس ابراهیمی ادامه داد: همچنین در زمان مذکور روستا بازار‌هایی در مرکز شهر‌های استان از طرف تعاون روستایی برپا خواهند شد.

معاون استاندار تأمین، خرید و انتقال گوشت قرمز را از موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار برشمرد و گفت: برای تأمین گوشت قرمز در این ایام تا ۳۰۰ تن مجوز لازم اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق خواهد شد.

ابراهیمی در مورد وضعیت گندم استان گفت: خوشبختانه از حیث گندم در استان مشکلی نداریم و هم اکنون تا ۸ ماه آینده ذخیره‌ی گندم و آرد استان را خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت کالا‌های تنظیم بازار استان در شرایط خوبی قرار دارد و پیش بینی می‌شود مشکلی در تأمین این اقلام نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان به میزان بازرسی‌های انجام شده با رویکرد میزان موجودی و نظارت بر قیمت اجناس از ابتدای سالجاری تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار بازرسی انجام شده که نشاندهنده‌ی تلاش وافر و جهادی متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی از جمله جهادکشاورزی و صمت می‌باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: در مدت مذکور بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان جریمه متخلفان را داشته ایم که ماحصل این بازرسی‌های متعدد می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.