استاندار:

مهمترین ثروت سیستان و بلوچستان جوانان خلاق آن هستند

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مهمترین ثروت این استان جوانان خلاق آن هستند، گفت: جوان سرشار از نوآوری و خلاقیت است بنابراین باید از این ظرفیت با برنامه ریزی به نحو مطلوب بهره برداری کنیم.

  محمد کرمی در رویداد آشنایی با فرصت های شغلی دانش بنیان اظهار داشت: هر کشوری که خواهان پیشرفت و توسعه است باید در حوزه علم آموزی پیشگام باشد.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین ثروت سیستان و بلوچستان جوانان خلاق آن هستند، افزود: جوان سرشار از نوآوری و خلاقیت است بنابراین باید از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره برداری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد : خداوند این موهبت را به انسان‌ها عطا کرده که با فکر و اندیشه خود امکاناتی را فراهم آورند و به علوم مختلف دست پیدا کنند.

وی اذعان کرد: استفاده از فناوری های الهی ضرورت دارد همچنین قرآن به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش از این علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اقتصاد و تجارت اهمیت به سزایی در توسعه استان دارد و ما می‌توانیم با رونق صادرات با همه کشورهای منطقه ارتباط برقرار کنیم.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد در معادن استان سیستان و بلوچستان خام فروشی صورت بگیرد لذا الویت بهره برداری از معادن ایجاد صنایع تبدیلی است.

کرمی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت بی نظیری در حوزه کشاورزی دارد اما باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه استان و تامین امنیت غذایی کشور بهره بگیریم.

وی ادامه داد: به شرکت های دانش بنیان برای توسعه فعالیت هایشان زمین و امکانات اعطا خواهد شد تا اقتصاد این استان پویاتر گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طرح شهرک سلامت در حال احداث است که در آن افرادی که به اعتیاد دچارند باید مهارت بیاموزند و به کارآفرین تبدیل شوند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار