افزایش ۸۰ برابری سرعت اینترنت با راه‌اندازی سایت 5G در بابل + فیلم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ۸۰ برابری سرعت اینترنت با راه‌اندازی سایت 5G در بابل خبر داد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از پروژه‌های مهم فیبر نوری منازل و کسب کار را امروز در شهرستان بابل افتتاح کردیم و بابل یکی از ۸ شهر مازندران است که این پروژه در آن راه اندازی شد.

او افزود: با راه اندازی این پروژه مردم با مراجعه به اپراتور‌های واقع در شهر که ایرانسل است به سرعت‌های چند ده برابری اینترنت دسترسی پیدا خواهند کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش ۸۰ برابری سرعت اینترنت پس از دسترسی افراد به اینترنت 5G ، گفت: اپراتور‌ها در هر شهر متفاوت است و هر اپراتور موکلف است یک ماه پس از درخواست، امکانات دسترسی را برای درخواست دهندگان فراهم کند.

او افزود:عملا پس از دسترسی، سرعت اینترنتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد بیش از ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه است که ۸۰ برابر سرعت فعلی اینترنت است.

حسینی پور استاندار مازندران با بیان اینکه بزرگترین پروژه ارتباطاتی در شهرستان بابل به بهره‌برداری رسید، گفت: شهرستان بابل از دیرباز یکی از مهمترین زیرساخت‌های ارتباطاتی استان مازندران است به همین جهت تلاش این شهر در حوزه ارتباطات از دیگر شهر‌های استان بیشتر بود و به همین جهت امروز بزرگترین پروژه ارتباطاتی در این شهر به بهره‌برداری رسید.

او افزود: بنا داریم پروژه‌های جدید فیبرنوری و شبکه‌های جدید مخابراتی را که امروز هم یکی از آن‌ها توسط شرکت ایرانسل افتتاح گردید را در کل استان مازندران گسترش دهیم تا مردم مجهز به بروزترین سیستم ارتباطاتی بهره‌مند شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار