ملاقات استاندار فارس با جوانان و دانشجویان به ایستگاه ۱۴ رسید

استاندار فارس در ادامه برپایی منظم و مستمر میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان، در چهاردهمین مرحله، با این قشر از جامعه بی واسطه گفت‌وگو کرد.

محمد هادی ایمانیه با حضور در دانشگاه علمی و کاربردی شیراز چهاردهمین میز خدمت ویژه جوانان و نوجوانان را در چهاردهمین ماه متوالی، برگزار کرد.

استاندار فارس که در این میز خدمت، با بیست و پنج نفر از جوانان و دانشجویان استان فارسی بی واسطه ملاقات کرد، برای حل مسائل و مشکلات ایشان نیز دستورات لازم را صادر کرد تا مسیر برای باز شدن گره‌ی پیش روی مراجعه کنندگان هموار شود.

محمد هادی ایمانیه در حاشیه این ملاقات ها، با بیان اینکه جوانان و فارغ التحصیلان طبیعتا مشکلات و مسائل مختلفی دارند، از عقیده خود برای برپایی منظم و مستمر میز‌های خدمت ویژه این قشر از جامعه سخن گفت و افزود: تاکید دارم پنج شنبه یا جمعه آخر هرماه بصورت منظم این ملاقات‌های چهره به چهره انجام شود و شخصا نسبت به شنیدن مشکلات جوانان و دانشجویان اقدام کنم.

او از اشتغال بعنوان بیشترین درخواست مراجعه کنندگان نام برد و افزود: اگر عزیزان فارغ التحصیل ما حاضر باشند در صنایع و کارخانجاتی که به نیروی تحصیل کرده نیاز دارند، مشغول به کار شوند، فرآیند ایجاد شغل برایشان سریع‌تر سپری و سعی می‌شود تا مشکل ایشان مرتفع شود.

نماینده عالی دولت در فارس با تصریح بر اینکه اشتغال در امورات اداری و بخش‌های دولتی طبق ضوابط کشوری و در مسیر‌های منحصر به خود انجام می‌شود، بر ضرورت تغییر نگاه حاکم بر اشتغال جوانان تاکید کرد و گفت: اگر جوانان برای کار تولیدی و اقتصادی آماده شوند، قطعا در کنار آن‌ها خواهیم بود و مسیر تحقق خواسته آن‌ها را هموار خواهیم کرد.

او با اشاره بر اینکه در این میز‌های خدمت، روسا و معاونین دانشگاه‌ها در جهت حل سریع مشکل دانشجویان حضور دارند، خاطر نشان کرد: در صورتی که نیاز به حضور سایر مدیران کل دستگاه‌ها باشد، ایشان نیز در این ملاقات‌ها حاضر می‌شوند.

لازم به ذکر است در چهاردهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی، شورای هماهنگی بانک‌ها و همچنین اداره کل راه و شهرسازی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.