حضور ۵۳۸ جوان خراسان جنوبی در مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت

مسئول برگزاری مسابقات کوثر محبت در خراسان جنوبی گفت: مسابقات استعداد یابی مدیحه خوانی کوثر محبت با حضور ۵۳۸ نفر برگزار شد.

حجت‌الاسلام  محمدزاده  مسئول برگزاری مسابقات کوثر محبت در خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۳۸ نوجوان و جوان پسر در اولین دوره مسابقات مدیحه‌خوانی کوثر محبت در این استان شرکت کردند، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی تأثیرگذار در جامعه، نوجوانان و جوانان هستند که در آینده نزدیک صحنه‌گردانان اصلی و پیشران کشور در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهند بود.

او افزود: لذا توجه به این قشر در طراحی برنامه‌های فرهنگی و دینی، ضمن شکوفا کردن استعداد‌ها و هویت دادن به نوجوانان، آن‌ها را از آسیب‌ها و بحران‌های این دوره حساس مصون می‌سازد.

حجت الاسلام محمد زاده ادامه داد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این مسابقات توجه به قشر نوجوان و هویت دادن و مصون‌سازی آن ها در پرتوی حمایت اهل‌ بیت (ع) و ورود آنان به مسیر ستایشگری و خادمی ائمه (ع) با شناسایی استعداد‌های برتر استان است.

مسئول برگزاری مسابقات کوثر محبت در خراسان جنوبی اظهار کرد: در مرحله شهرستانی این دور از مسابقات که در ایام ولادت حضرت زهرا (س) و با محوریت مدح صدیقه طاهره (س) برگزار شد، تعداد ۵۵ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

او با بیان اینکه در ۱۹ بهمن‌ مرحله استانی با انتخاب ۶ نفر برگزیده برگزار شد، عنوان کرد: مرحله پایانی مسابقات در آستانه ولادت با سعادت امام زمان (عج) و با محوریت مدیحه خوانی برای حضرت مهدی (عج) به‌ صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.