اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه به مناسبت نیمه شعبان در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه به مناسبت نیمه شعبان، با شعار «مهدویت، مشارکت و مقاومت» از سوی دستگاه‌های مرتبط اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در رشت برگزار شد ، از مردم گیلان برای خلق حماسه ۲۲ بهمن امسال ، از صدا و سیمای گیلان هم برای پوشش و پخش حماسه مردم گیلان در این راهپیمایی پرشکوه در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری قدردانی کرد. 

وی با بیان اینکه باید ازظرفیت‌های جشن نیمه شعبان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بهره گرفته شود، گفت: ۱۱ اسفند مردم گیلان به مانند جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه‌ای دیگر را با حضورشان خلق می‌کنند. 


حجت الاسلام مجتبی اشجری گفت: پنجم تا ۱۵ شعبان به عناوین‌های مختلف نام گذاری شده است و بیش از ۱۰۰ برنامه با شعار «مهدویت، مشارکت و مقاومت» از سوی دستگاه‌های مرتبط تدوین و اجرا خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ویژه برنامه‌های نیمه شعبان در استان ، گفت: برگزاری اجتماع بزرگ روز امید ، آذین بندی معابر و میادین شهر‌ها ، نور افشانی در شب نیمه شعبان ، راه اندازی پویش‌های «من را دریاب» و «او خواهد آمد» ، برنامه‌های احیای شب نیمه شعبان، خاطره نویسی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های نیمه شعبان در گیلان است. 

در این نشست هریک از مسئولان دستگاههای اجرایی استان برنامه‌های خود را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن جشن  نیمه شعبان در گیلان اعلام کردند.

برچسب ها: شعبان ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.