برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته جوان در کردستان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در امور جوانان گفت: بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان به مناسبت هفته جوان در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مجید آوج معاون مدیرکل ورزش و جوانان کردستان  با اشاره به آغاز هفته جوان گفت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان هفته جوان امسال به دلیل همزمانی با ایام انتخابات از روز ۳۰ بهمن آغاز می‌شود و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: در هفته جوان امسال معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از ۸۰ مورد برنامه فرهنگی متنوع در سراسر استان برگزار خواهد کرد. 

آوج اظهار کرد: شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» عنوان شده و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است. 

وی همچنین به برگزاری جشنواره‌های ویژه جوانان کردستانی در این هفته اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته جوان و با انتشار فراخوان عمومی در سراسر استان جشنواره جوان شایسته تحت عنوان "جوانان برتر ایران زمین" ویژه جوانان کردستانی و با هدف معرفی جوانان موفق استان و شناسایی توانایی‌ها و استعداد‌های برتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد. 

 وی همچنین به برگزاری ویژه مراسم هفته جوان در شهرستانها، برگزاری دوره‌های تخصصی و کلاس‌های مهارت آفرینی در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان، برگزاری نشست‌های گفت و شنود جوانان با مسئولین، برپایی ایستگاه صلواتی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، برگزاری کارگاه‌هایی در راستای آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش‌های قبل از ازدواج ویژه جوانان و ارائه خدمات مشاوره رایگان با حضور کارشناسان مشاوره ویژه جوانان به مهمترین فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این ایام اشاره کرد.

 برگزاری همایش «طرحی برای فردای بهتر، افق روشن کردستان» با حضور دکتر محمود انوشه از سخنرانان برتر کشور نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده بود، که عصر دیروز برگزار شد.

برچسب ها: هفته جوان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.