دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو‌های سواری پارک شده خود در محدوده "یوسف آباد" تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۲۵ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های سواری شخصی که در کوچه‌های خلوت قرار داشت، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب می کنند و محتویات داخل خودرو و صندوق عقب خودرو از قبیل جک و لاستیک زاپاس، ضبط و محتویات آن را به سرقت می‌بردند. 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری یوسف آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم هویت متهمان را شناسایی کرده، نهایتا در بیست و هشتم بهمن ماه متهمان را در حین گشت زنی با خودرو پژو مشاهده و با فرمان ایست متهمان متواری گردیده که در یک عملیات پلیسی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به توقف خودرو متهمان و دستگیری هر ۲ متهم شده و اموال سرقتی شامل ۲ عدد لاستیک، ۲ عدد رینگ و ۴ عدد چراغ خودرو پژو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از خودرو متهمان کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده‌های "یوسف آباد " اعتراف کردند. 

سرهنگ حسنوند در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار