وزیر ورزش مطرح کرد؛

معرفی استعداد‌های ورزشی به تیم‌های ملی از مسابقات قهرمان شهر

هاشمی گفت: از دل مسابقات قهرمان‌شهر استعداد‌های برتر شناسایی شده و در اختیار باشگاه‌ها و سپس تیم‌های ملی قرار می‌گیرند.

آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات کلانشهر‌ها با حضور هزاران شهروند تهرانی برگزار شد. دوم اسفند سال ۱۴۰۲ آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر، همزمان با نخستین دوره مسابقات ورزشی کلانشهر‌ها موسوم به "قهرمانِ شهر، شهرِ قهرمان" با مشارکت هزاران تن از شهروندان تهرانی در سالن ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان کشورمان نیز در حاشیه مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات کلانشهر‌ها به نقش رقابت‌های قهرمان شهر در تقویت تیم‌های ملی اشاره کرد و افزود: از دل مسابقات قهرمان شهر استعداد‌های برتر شناسایی شده و در اختیار باشگاه‌ها و سپس تیم‌های ملی قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: این مسابقات باید در طول سال تداوم داشته باشد. اگر در شهر‌های کوچک نیز این گونه رقابت‌ها برگزار شود باعث توسعه ورزش می‌شود تا در آینده شاهد قهرمانی و مدال‌آوری تصادفی نباشیم.

در این مراسم محمد امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با حضور در این آیین، اظهار داشت: امسال شاهد حضور یک میلیون نفر از شهروندان علاقمند به ورزش در این رویداد ورزشی بودیم که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چند برابری این رقابت‌ها بودیم.

وی افزود: امسال این رقابت‌ها در ۱۰ رشته مردان و ۱۰ رشته بانوان به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد که هدف از اجرای آن رشد و پیشرفت ورزش همگانی در بین خانواده‌ها بود.

در مراسم یاد شده که با همراهی گروه موسیقی، رژه ورزشکاران محلات، اجرای ورزش‌های آیینی و ... برگزار شد، ضمن تجلیل از قهرمانان، از شهرداران مناطق یک، بیست و ۱۸ تهران که در زمینه برگزاری مسابقات قهرمان شهر، عملکرد مطلوبی داشتند نیز تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: استعداد ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار