٧٠٠ روستایی دشتیاری سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار و دشتیاری گفت: ٧٠٠ نفر از روستاییان شهرستان دشتیاری در قالب "طرح ملی نذر خدمت" از خدمات درمانی و دارویی رایگان بهره‌مند شدند.

عبدالستار چاکرزهی اظهار کرد: کاروان سلامت هلال‌احمر استان تهران در قالب طرح "ملی نذر خدمت"، با حضور در مناطق محروم شهرستان چابهار خدمات درمانی و دارویی رایگان به شهروندان نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: طرح ملی "نذر خدمت" هلال‌‎احمر استان تهران با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و مشارکت تیم پزشکی تخصصی داوطلب، خیران و اعضای داوطلب در قالب کاروان سلامت و با محوریت ارائه خدمات داوطلبانه در حوزه‌های ویزیت و داروی رایگان بیماران نیازمند، اهدای تانکر آب و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در روستاهای کم‌برخوردار و محروم دشتیاری برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار و دشتیاری گفت: این کاروان سلامت، با مشارکت ۳۳ پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک و پیراپزشک داوطلب، خدمات رایگان درمانی و دارویی به بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی روستا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارائه کرد.

وی بیان کرد: در این طرح ملی و با مشارکت و کمک خیرین داوطلب تهرانی، توزیع ۵۴۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۶۰ تانکر آب با گنجایش‌های۲۰۰، یک‌هزار، یک‌هزار و ۵۰۰ و ۲ هزار لیتری نیز برای ذخیره و مصرف آب آشامیدنی خانگی، در میان روستاییان از دیگر برنامه‌های اجرایی در قالب طرح ملی "نذر خدمت" بود.

چاکرزهی اظهار کرد: ارائه خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و دندانپزشکی به هموطنان در نوبندیان، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین مناطق مرزی روستاهای "روحگام بالا"، "روحگام پایین" و فقیرمحمد، نقاط صفر مرزی ریمدان و توزیع بسته های غذایی، بسته های بهداشتی، نوشت افزار و اسباب بازی توسط تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر در "روستای نوحانی بازار رانک" شهرستان چابهار در قالب «طرح ملی نذر خدمت» نیز انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار