نصب و به روزرسانی ۲۱ دستگاه دوربین در جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌های خراسان شمالی نصب و به روزرسانی می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از عقد قرارداد نصب، راه اندازی و به روزرسانی ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در جاده‌های استان خبر داد.
محمد مشتری گفت: قرارداد نصب و راه اندازی ۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری و به روز رسانی ۱۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در جاده‌های استان منعقد شد و با بهره برداری از این دستگاه ها، شمار دوربین‌های مذکور به ۳۳ دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی افزود: طبق این قرارداد، در جاده‌های بجنورد - آشخانه، بجنورد- اسفراین، آشخانه - شهرآباد و شیروان- لوجلی یک دستگاه دوربین نظارت تصویری و در محور بجنورد - شیروان ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب و راه اندازی خواهد شد.
مشتری افزود: به روز رسانی ۱۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری نیز انجام شده است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
مشتری با بیان این که جانمایی و نصب ۳ سامانه ثبت تخلف سرعت در محور‌های استان به پیمانکار ابلاغ شده است اظهارکرد: از این تعداد، ۲ سامانه ثبت تخلف سرعت در محور آشخانه-شهرآباد و یک سامانه در محور آشخانه-بجنورد نصب می‌شود.
وی ادامه داد: اکنون ۴۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های مواصلاتی خراسان شمالی فعال است که مدیریت سرعت و ثبت تخلفات سرعت را انجام می‌دهند.

برچسب ها: دوربین ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.