دیدار سرکنسول روسیه با استاندار اصفهان

در دیدار سرکنسول روسیه با استاندار اصفهان بر تقویت وعملیاتی شدن همکاری‌های دوجانبه تاکید شد.

استاندار اصفهان  در دیدار با سر کنسول روسیه  ، رویکرد و راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران رادر مقابل فدراسیون روسیه روشن بیان کردوگفت: ایران اسلامی بعنوان یکی از دوستان راهبردی خود به روسیه نگاه می‌کند.


سیدرضا مرتضوی افزود: ملاقات، جلسات و پیگیری‌هایی که میان رهبران دو کشور، وزیران امور خارجه و در سطوح مختلف در حال برنامه‌ریزی است ناظر به همین موضوع است.


او  یادآور شد: دستور ریاست‌جمهوری ایران نیز این است که در راستای تقویت روابط میان استان‌های ایران و روسیه تلاش کنیم بطوریکه سفر‌های متعدد هیأت‌های گوناگون از استان‌های مختلف به فدراسیون روسیه نیز برای تقویت همین روابط صورت می‌گیرد.


سرکنسول روسیه در اصفهان هم در این دیدار در استانداری اصفهان، برای برقراری روابط سودمند با استان اصفهان در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی و از میزبانی مدیریت استان از رئیس جمهور تاتارستان روسیه قدردانی کرد.


آندری ژیلتسوف افزود: توسعه هر چه بیشتر روابط میان روسیه و اصفهان با برگزاری هفته فرهنگی و تنظیم نقشه راه مشترک و همکاری اتاق‌های بازرگانی تقویت خواهد شد.


سرکنسول روسیه در اصفهان با اشاره به ۲۰ ساله شدن رابطه خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ روسیه، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم امکان امضاء تفاهمنامه خواهرخواندگی میان استان اصفهان با جمهوری تاتارستان پیگیری شود.


آندری ژیلتسوف ادامه داد: این پیشنهاد در راستای برقراری روابط میان اصفهان و تاتارستان روسیه خواهد بود.


سرکنسول روسیه در اصفهان  میلاد حضرت مهدی (عج) را به استاندار اصفهان تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.