ترامپ: سیاه‌پوستان مرا دوست دارند، چون من هم مورد تبعیض واقع شده‌ام!

رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی است به دلیل متهم شدن در دستگاه قضایی مورد تبعیض واقع شده و همین امر محبوبیت او را میان سیاه‌پوستان افزایش داده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در اظهارات عجیبی مشکلات حقوقی خود را با مشکل تاریخی تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان مقایسه کرد و مدعی شد: «چهار بار [در دادگاه] متهم شدم. بسیاری از مردم می‌گویند به همین دلیل است که سیاه‌پوستان مرا دوست دارند، زیرا آن‌ها به شدت آسیب دیده‌اند و مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و در واقع به من نگاه می‌کنند که من هم مورد تبعیض واقع شده‌ام». 

به گزارش اسکای نیوز، ترامپ که مهم‌ترین نامزد حزب جمهوری‌خواه تلقی می‌شود، برای جلب نظر رای دهندگان سیاه‌پوست که عمدتاً از حزب دموکرات حمایت می‌کنند، با نبرد دشواری روبرو است.

در همین حال گفته می‌شود به علت عملکرد بایدن، محبوبیت او میان سیاه‌پوستان نیز کاهش یافته و در یک نظرسنجی در ماه دسامبر، فقط ۲۵ درصد از سیاه‌پوستان گفتند که دیدگاه مثبتی نسب به او دارند. 

گفتنی است، ترامپ در حال حاضر با ۴ پرونده حقوقی دست و پنجه نرم می‌کند. او اتهامات علیه خود را قبول ندارد و این آن را «پرونده سازی جعلی» برای دخالت در انتخابات ۲۰۲۴ توصیف کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
هرچند تو ریشه امریکایی اصیل و سرخپوست بومی باشی

ولی روش اشغالگری و جنگ افروزی و امپریالیسم ، اشغالگران امریکا و تبعیت میکنی

پس فرفی نداری با اونا

یکی ش
شهادت سردار ما

یکی ش غارت نفت عراق و سوریه و یمن با روش اشغال و پایگاه زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سیاها بهتر از سفیدان چون اصلا خودبرترببن نیسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
هر چی تو سیاه پوستا رو دوست داری سیاه پوستام تو رو دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
راست می گوید اگر او در طول عمرش یک حرف راست زده باشد همین است چرا که از انجایی که او یک امریکایی اصیل است و شعارش هم امریکا برای امریکایی بلاشک بر این امر راسخ است که اروپایی های مهاجر که قاره امریکا را کشف کردن و با انان در اغاز مانند برده برخورد کردن اینک باید با قاره امریکا بای بای کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
تویک دیوانه واحمق هستی
آخرین اخبار