دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعدد لیست‌های مختلف انتخاباتی پاسخگوی سلائق مختلف خواهد بود

بیادی گفت: با توجه به مطالبات مردم و بالا رفتن سطح علمی و سیاسی مردم اتفاقا تعدد لیست‌ها پاسخگوی سلائق مختلف خواهد بود.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: مشارکت بالا و یا مشارکت کم مردم تذکر جدی به همه مسئولین و نحوه مدیریت آنان خواهد بود. چون مردم شریف در حمایت از نظام اسلامی هیچ دریغی نداشته‌اند و مسئولین باید به مطالبه مردم و رهبری پاسخ مناسب داشته و یا باید عذرخواهی نمایند و بعضا باید مورد بازخواست قرار گیرند.

عضو شورای وحدت درباره حضور پر شور مردم در انتخابات و ارتقای اعتبار ایران در صحنه بین المللی اظهار کرد:سوال خوبی را مطرح نمودید کشور عزیز ما قدرت و عزت و شوکت آن مدیون مشارکت همیشگی و حمایت ایثارگرانه مردم در طول  ۴۴ سال گذشته بوده است و علیرغم همه نابسامانی‌های موجود که حاصل و نتیجه توطئه‌های استکبار و بعضی بی تدبیری در مدیریت‌های داخلی و نقش برجسته نفوذی‌های نامرد بوده است حمایت بی دریغ مردم و تلاش بی وقفه آنان باعث رشد مضاعف در تمامی زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی درباره تعدد لیست‌های اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مطالبات مردم و بالا رفتن سطح علمی و سیاسی مردم اتفاقا تعدد لیست‌ها پاسخگوی سلائق مختلف خواهد بود.

وی درباره حضور و اهمیت مشارکت حدود ۳ و نیم میلیون نفر رای اولی در انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور رای اولی‌ها بسیار با ارزش و ان‌شاءالله آینده‌سازان کشور خواهند بود و این حرکت زیبا مسئولیت حاکمان نظام اسلامی را دوچندان می‌نماید، زیرا با توجه به داشتن روحیات حساس و شور جوانی مطلبه گر خواند بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
دلار دوباره پرواز کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۹:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
آقا تو رو خدا این پست من رو انتشار دهید
ببینید در بالا ذکر شده است : "دبیرکل جمعیت آبادگران جوان" دقت کنید "دبیرکل جمعیت آبادگران جوان" اما خود این آقای دبیرکل هیچ چی نداشته باشه 70 سال سن داره خب اولین خالی بندی دوستان همینه که مردم رو نسبت به وعده های این حضرات بدبین میکنه، بابا جون حداکثر سنی که به عنوان دبیرکل "جمعیت آبادگران جوان" میخوره 40 سال هست نه 70 سال . در غیر این صورت عنوان حزب را بزارند دبیرکل جمعیت آبادگران پیشکسوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
همیشه ادعاهاشون با واقعیتها همینطوری منطبقه
Iran (Islamic Republic of)
ابرارهیمی
۰۹:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
باتوجه به نیاز شدید مملکت به خدمت درجای جای این سرزمین پهناوراین خدمت گزاران ودیگراحزاب خدمت گزارکجاهستند؟
آخرین اخبار