برگزاری نشست‌های انتخاباتی با مردم در بافق+فیلم

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشست‌های انتخاباتی با مردم به منظور افزایش مشارکت در انتخابات در بافق برگزار می‌شود.

عاطفه محمدی مسئول برگزاری نشست‌های انتخاباتی با اقشار مختلف مردم در بافق و مسئول رسانه محلی بافق بانو گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مشارکت در انتخابات حلال مشکلات است، یک تیم رسانه‌ای تشکیل دادیم.

او افزود: همراه با این تیم رسانه‌ای، به منظور افزایش مشارکت در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح، نشست‌هایی را با اقشار مختلف مردم از جمله اساتید دانشگاه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران و... برگزار کردیم.

محمدی بیان کرد: تاکنون در چهار شب، این نشست‌ها برگزار و به صورت زنده از کانال‌های موجود از جمله بافق بانو و بافق نوین پخش شده است.

او ادامه داد: همچنین از مردم درباره مطالباتشان از نماینده‌ها و مشکلات موجود در هر حوزه، سوال و بحث و تبادل نظر می‌کنیم. 

زارعی فعال اجتماعی و عضو شورای اسلامی شهرستان گفت: باتوجه به کار‌های رسانه‌ای دشمن به منظور جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برگزاری میز‌های گفتگو و انجام کار‌های رسانه‌ای مختلف برای خنثی‌سازی فعالیت‌های دشمن تاثیر بسزایی در افزایش حضور مردم در انتخابات دارد. 

او افزود: بانوان به عنوان ۵۰ درصد از جمعیت جامعه بر روی ۵۰ درصد دیگر جامعه تاثیرات خوبی دارند که اگر فعالیت‌ها و تشویق‌های خود را در مسیر حرکت خانواده خود و اطرافیان به سوی مشارکت در انتخابات انجام دهند، می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند. 

گفتنی است بانوان به عنوان مادر، از نظر انسانی و اخلاقی، مقام ارزشمند و تأثیرگذاری دارند و نه تنها پیشوا و راهنمای اعضای خانواده خود هستند، بلکه می‌توانند الگوی خوبی برای فرزندان خود و همچنین افراد دیگر در جامعه باشند. 

بانوان به عنوان همسر نیز، در ارتقای ارتباطات خانوادگی و اجتماعی و تشویق نفرات خانواده به شرکت فعال در انتخابات نقش مهمی دارند.

آن‌ها می‌توانند با ایجاد فضا‌های بحث و تبادل نظر منطقی و سازنده، به افزایش آگاهی افراد و تشویق آن‌ها به شرکت در انتخابات کمک کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار