ضریب نفوذ گاز در شهر‌های کرمانشاه به ۱۰۰ درصد رسید

با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر ازگله، ضریب نفوذ گاز در شهر‌های کرمانشاه به ۱۰۰ درصد رسید و همه شهر‌های استان، سبز شدند.

ناصر حسینی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در مراسمی که امروز (هشتم اسفند) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، پروژه گازرسانی به شهر ازگله و سه روستای دیگر شهرستان ثلاث باباجانی به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، با گازرسانی به شهر ازگله و سه روستای دیگر ثلاث باباجانی، بالغ بر ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی از گازرسانی به شهر ازگله به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه یاد کرد و گفت: برای گازرسانی به ازگله و سه روستای این منطقه کار جهادی انجام شد و نزدیک به ۸۵۵ میلیارد ریال اعتبار نیز هزینه شده است.

حسینی با بیان اینکه ازگله آخرین شهر استان بود که به شبکه گاز متصل شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم شهر‌های استان از نعمت گاز برخوردار بوده و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به ۱۰۰ درصد رسیده است. تنها «نفت‌شهر» به شبکه گاز متصل نیست که این شهر نیز بواسطه جمعیت محدودی که دارد مشمول طرح‌های گازرسانی نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر دو هزار روستای استان نیز به شبکه گاز متصل است و گازرسانی به تعداد دیگری از روستا‌ها را نیز در دست اقدام داریم، تاکید کرد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان نیز بالغ بر ۹۷ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با اتمام طرح‌های گازرسانی در دست اقدام، به زودی تمام شهرستان‌های استان با پوشش جمعیت شهری و روستایی از نظر بهره‌مندی از گاز، سبز شوند .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار