گردنه کلوسه همچنان مسدود است

با توجه به بارش ها، به غیر از هفت راه روستایی در پشتکوه فریدونشهر از جمله کلوسه، بقیه جاده‌های استان اصفهان باز است.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در ۷۰ درصد جاده‌های استان اصفهان، بارش برف داشتیم گفت: همه جاده‌های اصلی این استان باز است.

منصور شیشه فروش افزود: عوامل راهداری با بیش از ۵۵۰ ماشین آلات و ۷۵۰ نیرو در ۴۴ راهدارخانه در حال بازگشایی و تردد روان جاده‌های استان اصفهان هستند.

او با بیان اینکه موج بارشی از شمال وارد استان اصفهان شده است گفت:این سامانه ماهیتش سرد و قطبی بود و باعث شد بیشتر در مناطق شمال از جمله کاشان، آران و بیدگل، نطنزو میمه و مناطق شرق از جمله نایین، شاهد برف و باران باشیم.

شیشه فروش ادامه داد: در گردنه نیه در محور نطنز به اصفهان و در گردنه ملااحمد در نایین دیشب و بامداد امروز به علت برف و کولاک همچنین لغزندگی جاده، محدودیت‌های ترافیکی داشتیم که در این مدت، عوامل امدادی به رانندگان ۵۰۰ خودرو کمک رسانی شد و ۲۵۰ نفر اسکان اضطراری شدند.

شیشه فروش افزود: طبق پیش بینی هواشناسی، از فردا مجدد سامانه سرد و برفی وارد استان اصفهان می‌شود و تا روز جمعه ۱۱ اسفند ادامه خواهد داشت.

او از هموطنان خواست از مسافرت‌های غیر ضروری در مناطق برفی اجتناب کنند و در صورت اضطرار، تجهیزات امداد زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با توجه به کاهش دما، از هم استانی‌ها درخواست می‌شود ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی بویژه گاز، اصول ایمنی را در گرمایش رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار