رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: یکی از کاربردترین راهبرد برای افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور، حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مطابق قانون اساسی مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند بخصوص در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی که جایگاه بسیار مهمی داشته و در سرنوشت مردم تاثیر مستقیم دارند. از طرفی شرکت در انتخابات تکلیف ماست، چون نباید و نمی‌توانیم در خصوص مسایل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم. حضور مردم پای صندوق‌های رای نشان از حمایت مردمی از نظام و پشتوانه مشروعیت و مایه تقویت نظام است.

او می‌گوید: انتخابات در ایران یک نعمت بزرگ الهی و به عنوان یک حق واجب شرعی و ملی است که حضور پر شور و گسترده مردم بصیر کشورمان در پای صندوق‌های رای، سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ادامه داد: دشمنان ایران و ملت ما همواره در تلاش هستند تا با جنگ روانی، دلسرد کردن مردم از نظام، بدبین کردن نسبت به انقلاب و مسئولین، القای ناکارآمدی نظام، ترویج شایعات و شبهات امنیتی، اقتصادی و ... و ناامیدی و عدم اعتماد به مسئولین، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند، اما بحول قوه الهی مردم ایران اسلامی علیرغم همه هجمه‌های اجانب و همه مشکلات موجود روز جمعه و در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازهم حماسه‌ای ماندگار خواهند آفرید.

حجت الاسلام امانت بهبهانی در ادامه از آحاد مردم، اعضای شورا‌های حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر و طوایف، نخبگان، فرهیختگان، تمامی اصناف و اقشار بر مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری دعوت کرد، و این حضور با شکوه را نماد عزت و اقتدار کشور دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.