امحای مخازن CNG غیر استاندارد در یزد

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: مخازن CNG غیراستاندارد معیوب و منقضی شده خودرویی در یزد امحا شد.

حمیدمطهری مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: مخازن CNG غیراستاندارد معیوب و منقضی شده خودرویی، از سوی آزمایشگاه‌های تست هیدرواستاتیک مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران و نظارت کامل کارشناسان بخش CNG اداره کل استاندارد استان یزد از مدار کار خارج شد.

او در بازدید از محل امحای مخازن دارای مشکل فنی در یکی از آزمایشگاه‌های همکار اداره کل استاندارد، درباره روند کار افزود: خودرو سواری پس از مراجعه به مراکز معاینه فنی تایید صلاحیت شده استان و شناسایی نوع خودرو اعم از گازسوز و یا بنزین سوز، چنانچه تاریخ مخازن CNG منقضی و یا مخزن خودرو در تست‌های چشمی و هیدرو استاتیک مردود شود، مطابق استاندارد‌های ملی موجود باید امحا شوند.

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: این امر با نظارت کامل کارشناسان بخش CNG اداره کل استاندارد استان یزد و شرکت بازرسی مقیم مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) مستقر در هر آزمایشگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این اداره کل در برخورد با کالا‌های غیراستاندارد که با جان مردم در ارتباط هستند هیچگونه قصوری را پذیرا نیست.

مدیرکل استاندارد استان یزد تاکید کرد: مالکان عزیزتوجه داشته باشند که عدم مراجعه خودرو‌های گاز سوز به مراکز معاینه فنی و بی توجهی به تاریخ انقضا و نیز عدم قبولی در تست‌های هیدرو استاتیک، بار مالی و جانی جبران ناپذیری را بر جامعه تحمیل می‌کند.

برچسب ها: مخازن CNC ، امحاء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار