فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در راستاى ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهاى پایانى سال پلیس مراغه با فروشندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شوند برخورد می‌کند.

 وی ادامه داد: ماموران یگان امداد این فرماندهى طى گشت زنی هاى مداوم و مستمر در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری آردی مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه ارزش ریالی مواد محترقه مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال بر آورد شد افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان از شهروندان خواست در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستاى تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیرقانونی فعالیت می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت هاى پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار